بارون که می باره تو رو یاد من میاره
منتظر می شینم تا تو برگردی دوباره
همیشه این جا تو خونه جای تو خالی می مونه
تو دیگه بر نمی گردی..دل من تنها می مونه
اگه باز بارون بباره رو کویر خشک و تشنه ام
من بازم از تو می خونم که تویی بارون عشقم
اگه بارونی نباره من می بارم..من می بارم
بارون چشام می باره تو شبای بی ستارم
یادته بهم می گفتی که تو دام تو اسیرم
اگه روزی تو نباشی از غم دوریت می میرم
یادته بهم می گفتی که باهام بمون همیشه
بذر عشقت توی سینم باز دوباره کرده ریشه

((تقدیم به همه ی اونایی که در پس روزهایی بارونی خاطره شدند...کسانی که حضورشون روفقط  با بوی خاک بارون خورده  می شه حس کرد....))
نظرات 6 + ارسال نظر
سهیک*** شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

باران نازنین با درود فراوان......................................
من پدرم!................وباران را هم خیلی دوست دارم
باران............دخترمن است و برمن می بارد و مرا سبز می کند............................!
همیشه سبز و آفتابی باشی نازنین
.................................................
فرد دانا با علامت سئوالی زندگی می کند
فردی که در حیرت و شگفتی بسر میبرد
با علامت تعجب زندگی می کند.................اوشو

باران یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://baran1139.persianblog.com

سلام هم اسم قدیمی
وبلاگ نو مبارک .و بارون رو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره .حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره ........
مثل اسمت ابی باشی بارانم

امیر یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ http://sos444

سلام:روز پدر به همه پدران مبارک باد وپدر من وشما مخصوصا، بارون که می باره کیو یاد کی نمیآره،تمام خاطرهامون ویکجا یادمون میآره یه دفعه دورمون پر میشه از خاطرهای......
دیگه بعد از این تو روهم یادم میآره......راستی بیتعارفات از این دست بهت بگم واقعا قشنگ مینویسی هر روز روونتر از روز قبل خیلی عالی شده همینطور ادامه بده تابعد...

رویا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ http://shelereh.mihanblog.com

سلام بارون جونم.........امیدوارم که خوب باشی
و باران را از صدایش میشناسم......

بامداد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

فلک به مردم نادان دهدزمام امور/تواهل دانش وفضلی همسن گناهت بس/آرزوی بامدادی بهتردرسحرارزویت برایتان دارم.موفق اشید

بامداد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ق.ظ

ببخشیدبازم منم.آدرس ایمیلتون رویه باردیگه می تونیدبهم بدید.ممنون می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد