خیلی بده آدم بعد از چند روز بیاد و خبرای بد داشته باشه...
دیروز نیکو بهم زنگ زده بود...برادرش رفتنیه.....
اگرچه همه چیز دست خداست!............سرطان خون....
می بینی دنیا رو؟اونوقت هممون یه جوری زندگی می کنیم٬فخر میفروشیم٬دل میشکونیم انگار تا ابد جاودانه ایم!





چقدر روی این مساله تاکید دارم که دل کسیو نشکونم و چندروز پیش مجبور شدم این کارو بکنم.نمی دونم شاید هم بیشتر به خاطر خودش بود.
از اون روز تا حالا باهام یه جورایی قهره...
نمی تونم بهت بگم اما باور کن٬باور کن٬باور کن شاید اینطوری بهتر باشه...
شاید اینطوری همیشه برای هم دوستای خوبی بمونیم.منو ببخش که قبول نکردم.ببخش اگه باعث شدم غرورت جریحه دار بشه.
می دونم که امثال تو انگشت شمارند. می دونم که میشه بهت تکیه کرد اما......
شاید من لایق احساست نیستم.شاید قسمتت یکی از فرشته های قشنگ خداست.
می بینی؟!.....چقدر از خودم حرصم می گیره.نکنه واقعا بی احساس شدم؟
شایدم خدا می خواست بگه خلایق هرچه لایق....
نمی دونم.هیچ کس توی زندگیم نیست اما نمی تونم یه جور دیگه دوسش داشته باشم.می دونم خیلی خوبه٬خیلی با شخصیته.منو درک می کنه اما....
می ترسم.۱۸ سالگی سن خوبی برای تصمیم گرفتن نیست....می ترسم نتونم نگهش دارم و از دست بدمش.
منو ببخش...ببخش......
باور کن برام خیلی ارزش داری......
نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ب.ظ

. با سلام خدمت شما دوست گرامی
شانس همیشه در خونه آدمو میزنه ولی خیلی وقتها حوصله نداریم بریم درو باز کنیم
پس دست به کار شو و وقتتو بیشتر از این هدر نده!!?روشی بسیار جدید برای پولدار شدن و کسب درآمد !!!
این مطالب میتونه آینده شماروکاملاً عوض بکنه!!
تنها راه قانونی کسب درامد در ایران کاملا عملی. http://www.gbar.blogsky.com
من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی... و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.gbar.blogsky.com

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم
http://www.gbar.blogsky.com

من یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اینقدر از اون چند جمله ی اولت ناراحت شدم که اصلا نمی خواستم بیام.. ولی بذار بگم امید هم خیلی چیز خوبیه.. دختردایی کوچولو و دوست داشتنی من هم سرطان خون داره.. الان هم تهران بستریه.. و من مطمئنم اینقدر به زندگی امیدواره که خدا امیدش رو بی جواب نمیذاره.. بهش بگو امیدوار باشه...

الناز یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://mesleelnaz.blogsky.com

سلام عزیزم
یک چیز جالب اول بگم من هم متولد ۶۵ هستم!!!!! .....
برای برادر دوستت هم واقعا ناراحت شدم....
من هم مثل تو دقیقا باهمین احساسات دل چند نفر رو شکوندم اون هم به طرز فجیع.....چشمک
ولی عزیزم تو اولین کسی نیستی که دل کسی رو میشکونی .... در موردش زیاد فکر نکن....(یکی این ها رو به خودم باید بگه....) .

آریانا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ق.ظ http://www.arianapoem.persianblog.com

سلام. خوبی؟ به خاطر برادر نیکو متاسفم. در مورد حرفای بعدیت خیلی برام عجیبه. دقیقا دقیقا همون حرفایی رو می زنی که عشق منم می زد. حتی کلمات هم مثل همن. خدا. یعنی چی؟ حتی آخرین جملت آخرین جمله ایه که پشت تلفن بهم گفت. گریههههههههههههههههههههههه.

ممل دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.taeshg.persianblog.com

سلام خیلی تکان دهنده بود من دعا می کنم البته این هم می خواستم بگم عکس خیلی قشنگه موفق باشین

بامداد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

توکه بالاخره نگفتی کدوم شهرقبول شدی.

فلفلی شلمرودی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام. من نمود آدمی هستم که فقط دوستم داشتن. خودت رو قربانی احساس دیگران به خودت نکن. یه بار از خودت بپرس : پس من چی؟

محمد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:22 ب.ظ http://mmoeeni.blogspot.com

خوشحالم که می دانی تردید حق مسلم توست ... نعمت تردید را از دست نده ... ولی اندازه هم نگهدار

مهدی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.a-man-in-the-hell.mihanblog.com

سلام D:بابا قهر چیه من هر کاری کنم قهر نمیکنم! دو هفته ایران نبودم ... همین الان رسیدم ... دیروز بعد از دو هفته on line شدم ولی وقتی داشتم یه نظر برات سند میکردم یهو شارژ لپ تاپ تموم شد): راستی در مورد نوشتت ... منم موافقم آدم نباد دل کسیو بشکونه ولی نه به قیمت ناراحتی و عذاب خودش این چیز منطقیه .. که متاسفانه آدمای احساساتی مثه خودم منطق رو کمتر می فهمن !!!! و بعضی وقتا به خاطر تصمیمای احساسی و از روی خوش قلبی داغون میشن... در مورد با کسی بودن و احتمالا ازدواج ..!!!!!!
نمی دونم چرا با شنیدن اسم ازدواج حالم بهم میخوره !!! ولی اینو می دونم که در آخر ما به یه همراه احتیاج داریم ...ولی انتخاب این همراه خیلی مهمه ... گاهی وقتا میتونه آدم رو کاملا نابود کنه...
خیلی حرف زدم !!! خوشال شدم که نظر دادی مرسی بازم سر بزن
فعلا
TC bYe 4 NoW

میم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ http://meem121.persianblog.com

سلام ... و تو هم باور کن که خیلی باارزش هستی ... قدر خودت رو بدون

پارسا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام باران عزیز
هیچ جای سرزنش کردن نیست. اصلا هم غصه نخور. فکر کنم پسر ها هم باید پوستشان را کلفت کنند تا طاقت شنیدن جواب رد را داشته باشند. کسی چه می داند خدا برایش چه تقدیر کرده است.
همیشه این آیه زیبای قران در ناملایمات در ذهنم هست که می گوید:
چه بسا از چیزی ناراحت باشید و بدتان بیاید ولی آن چیز به خیر و مصلحتتان باشد؛ و چه بسا از چیزی شادمان باشید ولی آن چیز به ضررتان باشد.

ولی زیبایی روحت را تحسین می کنم دوست کوچکم.
راستی با حال و هوای دانشگاه چطوری؟ دانشجوی کوچولو!
موفق باشی

حسین سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.mh24851.persianblog.com

سلام....آخ آخ...خدا ایشالا شفاش بده...خیلی سخته..آخه چند سال پیش هم یکی از بستگان ما سرطان داشت...فوت کرد...خیلی سخته...بعضی وقتا این کار و نمیشه گفت دلشکستن...آخه نمیشه که برای دل دیگران هر کاری که میگن انجا بدی...البته من که نمیدونم جریان چیه...ولی زیاد خودت و اذیت نکن.

... سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام
نمیدونم که چطور شد یهو به فکر شکستن شدی
حالا که دل یه نفرو شکندوی داری دنبال چی میگردی ؟

حسین سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.mh24851.persianblog.com

نه بابا منظورم اون نبود که...فقط میخاستم بگم سخته همین...وگرنه اولش گفتم که...ایشالا خدا شفاش بده...براش دعا میکنم...ایشالا خدا همه مریضارو شفا بده...خبر؟؟ هیچی بخدا :ی خبر خاصی نیست که...همینجوری الکی الکی شادم (جوووووووووون خودت تو همینجوری شاد میشی؟! :ی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد